تبلیغات

آموزش سئو سایت

آموزش سئو سایت

نوشتن تیتر جذاب در سال ۲۰۲۱ چگونه است؟

تیتر جذاب چگونه بنویسیم و چگونه از طریق نوشتن تیترهای جذاب ورودی به وب سایت خود و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهیم؟؟! و کاربران را ترغیب کنیم که مطالب ما را بخوانند؟

اگر بخواهیم در این خصوص به صورت تخصصی و جامع صحبت کنیم شاید نیاز باشد ساعت ها برای شما توضیح دهیم و در نهایت هم ممکن است نتیجه مطلوب حاصل نشود، چرا که روز به روز سلیقه مردم در حال تغییر است و با رشد و گسترش شبکه های اجتماعی و افزایش مطالب کذب و شایعه و روش ‌های مختلف فریب مردم ممکن است مردم توجه ویژه ای به مقالات و مطالب مان داشته باشند.

مهم این است که ما باید بدانیم چگونه هم مطالب جالب و جذاب بنویسیم و هم از بزرگنمایی و بیش از حد شگفت انگیز نشان دادن مطالب خود به شدت پرهیز کنیم، چرا که این کار می‌ تواند به وب سایت ما لطمه بزند و کاربران آنگونه که ما انتظار داریم به مطالب ما توجه نشان دهند و یا پس از خواندن بخش کوتاهی از مطلب وب سایت ما را ترک کنند و آن مقاله را تا انتها نخوانند

تنها نکته ای که می شود در خصوص نوشتن تیترهای جذاب در سال ۲۰۲۱ به جرأت گفت این است که باید از نوشتن عناوین به شدت مسموم خودداری کنیم چرا که ذهن افراد در مقابل آن مقاومت جدی نشان می‌دهد و افراد را از مشاهده آن مطلب منصرف می کند

سه سوال اصلی وجود دارد در خصوص نوشتن عنوان جذاب :

  • چگونه عنوان مقاله بنویسیم؟؟
  • چگونه یک متن سئو شده بنویسیم؟؟
  • چگونه یک عنوان خوب بنویسیم؟؟

چگونه عنوان مقاله بنویسیم یا چگونه یک متن سئو شده بنویسیم یا چگونه یک عنوان خوب بنویسیم تمام این سوالات رو در اینجا پاسخ خواهید گرفت.

ببینید ابتدا باید بگوییم که مخاطب را با تکرار های بی مورد و سئو سریز شده فراری نکنید.

در اینترنت جستجویی در خصوص بازاریابی عصبی داشته باشید و با آن آشنا شوید

بازاریابی عصبی به ما کمک میکند که بتوانیم مخاطبین را به خوبی جذب کنیم..

چیزی وجود دارد به نام گارد ذهن یا مغز که آن هم این است که در چند ثانیه یا حتی کسری از ثانیه مغز انسان ها تصمیم بر توجه کردن به عنوان یا بی توجه رد شدن از روی آن میگیرد و ما باید با آزمون و خطا عناوین خوبی بسازیم که کمترین پس زدگی را به همراه داشته باشند.

البته تجزیه و تحلیل عناوین رقبا هم خالی از لطف نیست، حتی می توانید از تبلیغات بنری وب سایت ها و یا کانال های پر بازدید تلگرام و صفحات مطرح اینستاگرامی هم الگو برداری کنید که البته کار خوبی هم هست. ( تا می توانید حس کنجکاوی کاربر را بر افروزید و البته پاسخ درستی هم به آن بدهید. )

مثال :

ما به جای انتخاب عنوان زیر برای این مقاله :

نوشتن تیتر جذاب در سال ۲۰۲۱ چگونه است؟

می توانستیم از عناوین جذاب تری چون موارد زیر هم استفاده کنیم :

چگونه عنوانی بنویسیم که مخاطب را میخکوب کند؟

چگونه با عنوان جذاب مخاطب را تور کنیم؟

چگونه عناوین مخاطبین را شیفته میکنند؟

و….

اما استفاده از اینگونه عناوین با این سطح از جذابیت ممکن است توقع زیادی در کاربر ایجاد کند و محتوای درون مقاله شما نتواند حس کنجکاوی کاربر را کامل پاسخ دهد.



بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
.